NIEUWS

Nieuws

𝗗𝗢𝗻𝗲𝗿 𝗼𝗽 𝗽𝗼𝗹𝗲 π—½π—Όπ˜€π—Άπ˜π—Άπ—Όπ—» 🍽️

CM.com Circuit Zandvoort | 10 oktober 2022

Onlangs organiseerde Joris ten Wolde | Qua Koken een private diner voor twee op 𝘱𝘰𝘭𝘦 𝘱𝘰𝘴π˜ͺ𝘡π˜ͺ𝘰𝘯.
Joris zoekt jaarlijks een bijzondere locatie voor deze twee gasten. Dit keer stond er iets heel bijzonders op het menu: een diner met zeven rondes. Eén ronde over de baan, zes rondes overheerlijk eten in een ingerichte trailer op het rechte stuk. De term 'diner op pole position' strookt met het feit dat de pop-up setting exact op de plek stond waar Max Verstappen zijn race startte op 4 september.

CM.com Circuit Zandvoort

Feestelijke aflevering bij eerste klanten

Aiways Distributie Nederland | 12 december 2020 | https://www.aiways-u5.nl/nieuws/2020-12-12-feestelijke-aflevering-bij-eerste-klanten

Vandaag is Aiways Distributie Nederland begonnen met het afleveren van de Aiways U5 bij klanten. Een nieuwe auto is natuurlijk altijd een leuk en met Aiways maken we daar zelfs graag een feestje van. De eerste klant kreeg vandaag een leuke verrassing!

De nieuw bestelde Aiways U5 kwam feestelijk voorrijden in een versierde aanhanger. Afgeleverd met ballonnen en een prachtige rode strik er omheen! Wij wensen alle nieuwe klanten heel veel plezier met hun prachtige 100% elektrische SUV!

Aiways Distributie Nederland

‘Kom tevoorschijn en laat zien wat je te bieden hebt’

Ludieke Pop-up store als steun voor ondernemers

DOOR R | 19 NOVEMBER 2020 | GEPLAATST IN 

Aalsmeer - Een vrolijke noot tijdens corona, want geef creatieve ondernemers de ruimte en zij komen - ook in sombere tijden - op lumineuze ideeën om de economie in Aalsmeer en zetje de goede kant op te geven. Het voormalige pand van Broeckmans (waar nu ook tijdelijk Qnipsels is gehuisvest) aan het begin van de Zijstraat (hoek Dorpsstraat) wordt tot aan het einde van het jaar een inspirerende Pop-up store waar ondernemers zich goed kenbaar kunnen maken onder het motto: ‘Kom tevoorschijn en laat zien wat je te bieden hebt!’ Tijdens een inspirerende brainstormsessie werd er door Jeroen Mäkel (Aan Marketing), Kirsten Verhoef (Sylt Support), Rutger Brussen en Tim de Kler (IVC) voortgeborduurd op de voorstellen van Jan de Boer (Barendsen Bloemen) die als volgt wordt getypeerd: ’Een man met een fontein aan ideeën en een groot hart voor de Aalsmeerse ondernemer.’


Podium voor ondernemers

In de ruimte - verdeeld in drie kleine podia - krijgen ondernemers een lucratieve kans om zich te profileren. Op het eerste Pop-up podium kan men in een korte pitch iets over zichzelf en het bedrijf vertellen. Dat wordt door Rutger en Tim gefilmd en professioneel bewerkt waardoor je een eigen promo hebt die in de toekomst zeer goed gebruikt kan worden voor social media.


Het tweede podium; Het pop-up café biedt de ondernemer in een ongedwongen sfeer de gelegenheid om door middel van een interview - afgenomen door Kirsten en Jeroen - iets te vertellen hoe 2020 is verlopen en hoe men de toekomst ziet. Ook dit gesprek wordt vastgelegde voor promotie. Het derde podium is bedoeld voor het versturen van de vrolijkste kerstwens ooit. De door IVC bedachte achtergrond met fonkelende sterren en vallende sneeuw geeft de indruk alsof je in zo’n fascinerende sneeuw-bol staat. Met je familie een persoonlijke kerstwens uitspreken voor thuiszittend personeel of een eenzaam voelende oma/opa, voor zakenrelaties of voor een neef in Canada.

Een raar jaar

Er zullen toch weinig mensen zijn die niet beamen dat 2020 een raar en onzeker jaar was. Ondernemers, ZZP’ers moesten het hoofd maar boven water zien te houden. Gelukkig was er de steun van de gemeente en ook bij dit project laat de gemeente zich niet onbetuigd. “Mede daardoor gaat het ondernemersjaar 2020 niet als een nachtkaars uit en kunnen wij het jaar met deze acties positief afsluiten. Wij zien dit als een waardevolle stimulering voor de komende tijden.”, aldus de initiatiefnemers.

Levensgrote ‘Advent kalender’ 
Max van der Heiden en zijn rijdende showroom is de meest perfecte combinatie voor de volgende bedachte ludieke actie die de consument blije momenten brengt en de ondernemer belangrijke publiciteit oplevert. In de fraai verlichte showroom worden dit keer geen auto’s geshowd maar staat er een meer dan levensgrote ‘advent kalender’. Achter de gesloten genummerde vakjes liggen de fraaie verrassende, luxe, grappig, nuttige en/of lekkere cadeaus, geleverd door de verschillende Aalsmeerse en Kudelstaartse ondernemers. De consument kan een kansje wagen door voor tien euro een lot te kopen en voor een bepaald vak te kiezen.


De showroom van Max rijdt de hele maand december rond in Aalsmeer langs de deelnemende winkeliers. Het is ook de winkelier die een lot trekt en de winnaar bekend maakt. De winnaars worden via de mail of telefoon op de hoogte gesteld waar en wanneer zij hun prijs kunnen ophalen.


Steun voor de Voedselbank
Hoe meer loten gekocht hoe meer kans op bijzondere prijzen. Natuurlijk wordt alles op video vastgelegd uiteraard corona-proef. Het mooie van deze actie is dat het loten-geld bestemd is voor de Voedselbank.


Stuur voor meer informatie een mail naar Kirsten Verhoef: kirsten@syltsupport.nl of naar Jeroen Mäkel via info@aanmarketing.nl. De website is vanaf dinsdag 24 november te bekijken.


Janna van Zon

Het succes van Zaai: Mobiele showroom

DOOR  | 21 AUGUSTUS 2020 | GEPLAATST IN 

Aalsmeer – Max van der Heiden (vierde editie ZAAI) heeft eindelijk alle reden tot lachen. Er waren momenten het afgelopen jaar die niet echt tot vrolijkheid stemden. Naast een aantal tegenvallers was corona ook nog eens een behoorlijke spelbreker. Daardoor kostte de realisatie van zijn mobiele showroom veel meer tijd dan was ingeschat. “Mijn vrienden zeiden: Een huis bouw je sneller.” 


Max had een plan, een soort jongensdroom zeker voor degenen die van auto’s houden. En Max houdt van auto’s! Zijn hele opleiding is erop gericht om op een innovatieve wijze zijn toekomst in de mobiele branche te zoeken. 

Hij bedacht een – nog niet eerder in Nederland vertoonde – mobiele showroom waarin een nieuw aangeschafte auto – voorzien van rode strik – staat, die met de nodige toeters en bellen wordt afgeleverd bij de koper. “Een auto kopen moet toch een feest zijn”, is zijn mening. Dat die inmiddels wordt gedeeld door vele autoliefhebbers is de afgelopen maand wel duidelijk geworden. Nooit had Max op zoveel bekijks gerekend. “Op de snelweg zag ik mensen vanuit hun auto foto’s maken, gingen er duimen omhoog, het was geweldig al die positieve reacties.”


Technisch hoogstandje

Maar voor het zover was dat de mobiele showroom gerealiseerd kon worden, waren er heel wat hindernissen te overwinnen. Gelukkig heeft Max een vader die de liefde voor techniek en auto’s deelt en het wel een mooi avontuur vond om samen met zijn zoon het land door te trekken op zoek naar de juiste bouwer. Want het technische hoogstandje dat Max in zijn hoofd had was geen eenvoudige klus en vele bouwers bedankten dan ook voor de eer of Max kreeg niet het vertrouwen waar hij naar zocht. Maar…. uiteindelijk in het oosten van het land, tegen de Duitse grens aan, vond Max een bedrijf dat al zijn wensen wist te verwezenlijken. Ieder weekend werden er vele kilometers gereden om het proces op de voet te kunnen volgen en om alle puntjes op de I te zetten. “Ik ging voor de schoonheid en mijn vader voor de techniek.” Soms moesten er harde noten gekraakt worden maar dat bleek niet voor niets, het leverde een geweldig resultaat op. Een spectaculaire mobiele showroom zo mooi door zijn geraffineerde eenvoud en techniek, waardoor het pronkstuk – de af te leveren auto – geheel tot zijn recht komt. 


Het eerste optreden

Na het ontvangen van zijn grijze Ford Ranger kwam een aantal dagen later de mobiele showroom. Het eerste ‘optreden’ was bij de TT in Assen. De reacties waren zeer positief. Vooral toen de zijwanden werden opengeklapt en ’s avonds de sfeerverlichting aanging. “Ik ontmoette interessante mensen, die met mij meedachten, ik verwacht dan ook hier klanten aan over te houden.” Want dat is natuurlijk waar Max van uitgaat. Hij ziet een toekomstbeeld voor zich waar deze feestelijke eyecatcher door heel Nederland gaat rijden. De eerste klanten zijn al binnen.


ZAAI

Voor een geslaagde foto in de Nieuwe Meerbode presenteert Max zijn auto en mobiele showroom op het Surfeiland Aalsmeer met de watertoren als achtergrond. Ook de handhavers zijn er als de kippen bij, zij blijken oprecht geïnteresseerd en willen de jonge startende ondernemer best wel even ter wille zijn, maar wanneer de foto is gemaakt moet er toch een andere parkeerplek gezocht worden.
Wat ZAAI voor Max heeft betekend? Veel blijkt. “Ik heb heel wat stappen kunnen maken; een jongensdroom kunnen omzetten in een gezond zakelijk bedrijf.”

De middag wordt afgesloten met een glaasje wijn aan het water, surfers kunnen vanwege de wind het hoofd leegmaken en suizen met een duizelingwekkende snelheid aan onze ogen voorbij. Het gesprek zet zich voort; Max heeft zijn netwerk behoorlijk kunnen uitbreiden en dat is ook mede te danken aan oud-zaailing Roy Baarse. Kirsten Verhoef (project-organisator) heeft veel inspirerende tips voorhanden, die met belangstelling worden aangehoord. ZAAI Aalsmeer is een interessante voedingsbodem voor ondernemers.


Voor meer informatie: 
www.autothuisbezorgen.nl of info@autothuisbezorgen.nl


Voor meer ZAAI informatie: 
kirsten@syltsupport.nl of telefonisch 0297-366182


Janna van Zon 


Share by: